niedziela, 30 grudnia 2012

Pocky ?~*.*



POCKY~*.* !!!!

Dzisiaj opowiem Wam troszkę o Pocky, czyli japońskich słodyczach, ( paluszkach oblanych mleczną, gorzką, truskawkową czekoladą i wiele innych smaków ). Jadłam Pocky tylko w czarnej czekoladzie, jak na razie nie miałam okazji spróbować innego smaku, na stronie Yatta.pl można takie zamówić, były nawet kiedyś bananowe, śmietankowe i wiele innych. ^.^
Pocky są bardzo dobre, za pierwszym razem byłam bardzo zachwycona ich smakiem i to zostało do dziś i zawsze się ciesze, gdy je dostane :3. Daaalej ! Jednak są to zwykłe paluszki w czekoladzie, nic niezwykego, a cena jest dosyć wysoka około 12zł z groszami za paczuszke, gdzie jest niewiele tych paluszków. Często na Yatta.pl są przeceny i można je kupić za 9zł z groszami. :D
Na polskim rynku ( we Wrocku na przykład ) można kupić odpowiedniki Pocky, Mikado. ( sklep Alma w Renomie, Tesco i inne )  Jak na razie widziałam i próbowałam tylko dwa smaki, mleczna i gorzka czekolada i wydaje mi się, że niczym się nie różnią, prócz ceną. Mikado kosztują około 6zł.
A tu macie fotki i linki: 
  • http://yatta.pl/Pocky_Czekoladowe,333.htm  
  • http://yatta.pl/Pocky_Truskawkowe,334.htm
I  tu jest na przykład bardzo duży wybór:
  • http://www.asianfoodgrocer.com/category/pocky-sticks-pretz

  • Pocky czekoladowe.




  •  Pocky truskawkowe.

  • Rainbow Pocky !!

  • Mikado.( nawet w mlecznej :D)
(na obrazku mamy Mikado mleczne, w gorzkiej i białej czekoladzie :D )


  • I wiele innych: 


Pozdrawiam i polecam :3
Bye~!*.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz